ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE
Sporządzone w dniu ....................................
Adresat:
ANIRAX
ul. Naramowicka 176D lok. 1, 61-611 Poznań
email: biuro@anirax.pl
Tel. 61 828 74 87
1. Imię i nazwisko reklamującego ….…………………………………………………………………….…….….
2. Adres ………………………………………………………………………………………………………………………….
3. Telefon kontaktowy…………………………………………………………………………………………………….
3. Data nabycia towaru ………………………………………………………………………………………………….
4. Nazwa towaru …………………………………………………………………………………………………………….
5. Cena jedn. detal. ……………………………………………………………………………………………………….
6. Nazwa producenta ………………………………………………………………………………………………………
7. Przedłożony dowód sprzedaży (paragon, rachunek) ………………………………………………….
8. Dokładne wymienienie wad …………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………
9. Kiedy i w jakich okolicznościach zostały stwierdzone wady
……………………………………………………………………………………………………………………………...........
..................................................................................................................
..................................................................................................................
10. Żądanie reklamującego ………………………………………………………………………………............
……………………………………………………………………………………………………………………………...........
Zgłoszenie przyjęto i poinformowano klienta, że do 14 dni reklamacja zostanie rozpatrzona.
Ekspresy do kawy marki JURA są przesyłane do JURA Poland sp. z o.o. Hospitality Center w Warszawie, ul. Puławska 366, który jest jedynym oficjalnym serwisem gwarancyjnym marki JURA w Polsce.
Zgodnie z zapisami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn.zm.), jako osoba dokonująca reklamacji wyrażam zgodę na przetwarzane moich danych osobowych przez ANIRAX w celu realizacji reklamacji, w tym do przekazywania tych danych osobom trzecim – przedstawicielom producenta - wyłącznie w celu realizacji reklamacji.
........................................ ............................................
Podpis Klienta Podpis pracownika
przyjmującego reklamację