Bestsellery - najczęściej wybierane ekspresy do kawy
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 680 - Black Cube
Ekspres do kawy NIVONA CafeRomatica 680 - Black Cube
2 799,00 zł 2 399,00 zł
szt.
Ekspres do kawy JURA E8 One Touch Platinum + GRATISY
Ekspres do kawy JURA E8 One Touch Platinum + GRATISY
5 790,00 zł 4 999,00 zł
szt.
Ekspres do kawy Melitta Barista T Smart - Srebrny + GRATISY
Ekspres do kawy Melitta Barista T Smart - Srebrny + GRATISY
3 999,00 zł 3 599,00 zł
szt.
Koszty dostawy

 

Koszty dostawy towaru i bezpieczeństwo przesyłki

W celu sprawnej obsługi oraz najszybszej dostawy proponujemy Państwu jeden z kilku możliwych sposobów dostarczenia przesyłki. Zamówiony towar może zostać dostarczony za pośrednictwem:

1. Firm kurierskich DHL/DPD/FedEx - czas dostawy 24h,

Wartości opłat za przesyłki krajowe wynoszą:

  • 18 zł – stała cena w przypadku przedpłaty na konto
  • 22 zł – stała cena w przypadku paczki pobraniowej

2. InPost - Paczkomaty - czas dostawy do 3 dni roboczych,

Wartości opłat za przesyłki krajowe uzależnione są od rozmiaru i ciężaru przesyłki i wynoszą odpowiednio (w przypadku przedpłaty na konto):

  • 11,30 zł – wymiary 8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg
  • 12,60 zł – wymiary 19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg
  • 16,00 zł – wymiary 41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg

Przy Zamówieniach powyżej 300 zł oferujemy darmową przesyłkę.

Zamówiony towar jest wysyłany zawsze w oryginalnym opakowaniu. 

Odbiór przesyłki od firmy kurierskiej musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

Nabywca jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość i stan przesyłki i stwierdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie w trakcie trwania usługi kurierskiej. W przypadku wystąpienia jakiekolwiek nieprawidłowości typu: uszkodzenia, niezgodność kompletacji, należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Zaistniałe zdarzenie należy niezwłocznie zgłosić telefonicznie i przesłać kopię protokołu szkody do ANIRAX.

W przypadku nie zgłoszenia reklamacji dotyczącej ewentualnego złego stanu przesyłki, zostaje przyjęte, że towar dotarł do Nabywcy w nienaruszonym stanie bez widocznych wad fizycznych.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl